Saturday, February 7, 2009

, افشين مقدم و کيوان -آخرين طبيب دهه 1350 , Album Afshin & Keyvan LastDoctor


آخرین طبیب 
              تو آخرین طبیبی  
                               که لحظه های آخر  
                                                 به داد من رسیدی  
                 تو نوری از خدایی 
                                   که پیغام خدا را 
                                                     به گوش من رساندی، به روح من دمیدی  
                      زیباترین بهاری  
                                               پایان انتظاری 
                                                                    برای من که تنهام 
                                             تو یک حریم امنی  
                                                            تو آخرین دوایی 
                                                                          برای خستگیها م
                      من کوله بار عشق را تا پای جان کشیدم                                         در زیر سایه های خوش باوری خزیدم 
                           اما یه قلب ساده ندیدم که ندیدم                               من از تکرار حرف دوست دارم خسته ام 
                             من به اون کسی که باید دل ببندم بسته ام 
ترانه های این آلبوم 
غروب (با صدای کیوان )، آخرین طبیب ( افشین مقدم ) ، فانوس (کیوان ) ، صدای فریاد ( افشین )، به امیدت می مونم (کیوان ) ، دل میگه نمیشه ( افشین ) ، ابرای گریون ( کیوان ) ، غریبونه (افشین ) ، طرح خوشبختی ( کیوان ) ، جای تو خالی ، گریه نکن و ستاره (با صدای افشین مقدم )
Afshin&Keyvan_LastDoctor_1350's , افشين مقدم و کيوان -آخرين طبيب دهه 1350 , Album Afshin & Keyvan LastDoctor www.CaspianST.Blogspot.com Caspian Studio IRAN GILAN ROUDSAR
Album Afshin & Keyvan LastDoctor
List of Song
01-Keyvan_LastDoctor_Sunset.mp3
02-Afshin_LastDoctor_LastDr.mp3
03-Keyvan_LastDoctor_lantern.mp3
  04-Afshin_LastDoctor_VoiceOfYell.mp3
05-Keyvan_LastDoctor_WaittingYou.mp3
06-Afshin_LastDoctor_BrokenHeart.mp3
07-Keyvan_LastDoctor_RainyClouds.mp3
08-Afshin_LastDoctor_Foregenlly.mp3
09-Keyvan_LastDoctor_Happinese.mp3
10-Afshin_LastDoctor_Without_You.mp3
11-Afshin_LastDoctor_DontCry.mp3
12-Afshin_LastDoctor_Star.mp3
داونلود : 56.8 مگا بایت 

No comments:

Post a Comment